pondelok 22. septembra 2014

NÁBYTEK z europalet PODLE MÍSTA :) - 1.ČÁST kuchyně

Abych i já byla "in" a i když mě seriály dost nudí a nevyhledávám je (přiznávám tiše jeden, ale nenenapíšu název), rozhodla jsem se seriál vytvořit i pro nás fanoušky Nábytku z Europalet ............seriál o nábytku, který se bude vyhrazovat na jedno místo v našem bytě jiné části našeho "pobývacího" prostoru.... 

Začnu kuchyní a snad se mi podaří sem vtěsnat co nejvíce obrázků k vaší inspiraci a snad i návodů :)

Toto je tzv. Kitchen Pot Rack - koukněte jak jednoduché je uspořádat si nádobí a pomůcky k vaření ...

 
malý bar



wood pallet reuse

pallet wood cabinet

spižírna :)

pallet wood furniture




1 komentár:

  1. Super nábytek. Taky jsem stavěl do kuchyně nábytek z palet. Bylo to fajn do té doby, než jsem řešil, jak to vytáhnout z dílny do kuchyně. Všechno to bylo relativně smontované a těžké jako prase. :D Ale nakonec jsme to přes dva ruční kladkostroje zvládli se sousedem dotáhnout až do kuchyně. Člověk by nikdy neřekl, že ty palety budou takhle těžký. Skoro jak kuchyně z masivu. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...