nedeľa 19. mája 2013

Foto návod jak vyrobit jednoduché venkovní sezení z Europalet




























































JE HOTOVO, JEN STAČÍ POLOŽIT MATRACE, POLŠTÁŘKY 

2 komentáre:

  1. Posezení z palet vypadá moc pěkně, ale je na něj potřeba hodně palet :-D . My jsme si vyhlédli klasické zahradní sestavy . Nevím, jak by se manžel tvářil na to, že by měl posezení sám vyrobit :-D . Třeba ho ale přemluvím alespoň na nějaký malý stolek :-D .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Parádní práce. :) Já zrovna před pár dny koukala na různé výtvory z palet a docela mě to inspirovalo. Řekla bych, že z palet se dá vyrobit prakticky jakýkoliv nábytek. Já osobně bych z nich asi chtěla postel. Ty se mi hodně líbí. Na nějakém jiném blogu jsem viděla takovou, která byla natřená bílou barvou a vypadalo to překrásně. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...